.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بدهی 17 میلیاردی رئیس سابق
یکی از مدیران ارشد سابق استان که مبلغ 17 میلیارد تومان به یکی از بانک های استان مازندران بدهکار می باشد با وجود گذشت بیش از دو سال نسبت به باز پرداخت بدهی خود ...

یکی از مدیران ارشد دولت سابق که مبلغ 17 میلیارد تومان به یکی از بانک های استان مازندران بدهکار می باشد با وجود گذشت بیش از دو سال نسبت به باز پرداخت بدهی خود اقدام  ننموده است.

همچنین شنیده ها حاکیست یکی از چهره های شاخص اتاق بازرگانی نیز مبلغ 25 میلیارد تومان در یکی از بانک های استان بدهی معوقه دارد.

به نظر می رسد سوء استفاده از موقعیت های شغلی و بهره مندی از امکانات بیت المال که متعلق به آحاد ملت ایران است توسط تعدادی از افراد نگران کننده است ، همچنین به نظر می رسد مراکز مرتبط با این مسائل می بایست در زمینه بازگشت این مبالغ اقدام قانونی را بعمل آورند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 20 ارديبهشت 1386
واقعاً که این همه دستگاههای مواظب نظام چکار می کنند؟ آیا باز هم برای اینگونه مسائل باید یک نهاد جدیدی بوجود آورد؟ بانک ها چرا باید سرمایه های مردم را اینگونه در اختیار افراد خاص قرار دهند؟ بانک هایی که برای در اختیار قرار دادن 5 میلیون تومان سخت گری های عجیب می کنند چگونه و با چه معیاری 17 میلیارد یا 25 میلیارد تومان تسهیلات در اختیار یم فرد قرار دادند؟ آیا مدیران بانک هم از این تسهیلات چیزی فهمیدند؟ آیا کارشناسان موضوعی بانک هم از این تسهیلات نصیبی بردند؟ آیا در دستگاههای مواظب نظام هم کسانی بودند که تعامل یا مشارکت با این موضوع داشته باشند؟ آیا موضوع قابل پیگیری است؟
سید بهرام سیادتی 22 ارديبهشت 1386
این همه جوان که تحصیل کرده هستن و ایده های نو و جدید دارن و می خواهند آن را به اجرا در آوردن اما بودجه کافی برای انجام آن ندارند . حالا این آقایون میلیارد ها میلیارد دزدی می کنند. آیا این افراد به آن دنیا اتقادی دارند ؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.12 seconds.